אמנת השירות

הידרוג`ט שמה לה למטרה לספק שירותים מקצועיים , איכותיים ובסטנדרטים גבוהים העומדים בדרישות, בחוקים ובתקנים הבינלאומיים המחמירים ביותר.
מדיניות האיכות של חברתנו נגזרת מדרישות תקן מודרניות של ניהול, איכות הביצוע ורמת הגימור תוך עמידה בתקנים אמריקאים (המחמירים מהתקן האירופאי).
מנהלי החברה ועובדיה, מחויבים למדיניות האיכות ,המקצועית ומודעים לכך שהאיכות היא תנאי הכרחי לתדמיתה וקיומה של החברה ובזאת עמדה הידרוג`ט מתחילת דרכה לפני 22 שנה.
המדד הבסיסי לאיכות שירותי החברה הוא מידת שביעות הרצון של לקוחותיה. על כן, מדיניות האיכות של החברה מחייבת מחד- ביצוע העבודה בהתאמה למפרטים ולדרישות הלקוח, ומאידך- שאיפה לשיפור מתמיד בכל התהליכים הקשורים לשרות הלקוחות של החברה כגון: אחריות החברה למוצר לאחר הרכישה.
המודעות והמחויבות לאיכות מוטלת על כל אחד ואחד מעובדי החברה, כל אחד בתחומו יפעל לשיפור מתמיד של רמת השירות ורמת האיכות מתוך מטרה לעמוד בסטנדרטים גבוהים ובדרישות מחמירות על מנת להעניק את השירות הטוב ביותר לכל לקוחותינו.
בקרת האיכות של חברת הידרוג`ט מבוססת על ניסיונה המקצועי מזה 22 שנות התמחות בתחומה ,מדיניות מחירים הוגנת ומתן שירות לשביעות רצונו של הלקוח.

חברת הידרוג`ט חרטה על דיגלה:אמנת השירות
* מחויבות אישית של מנכ"ל החברה ומנהליה לדרישות ותיקני האיכות של החברה.
* עמידה בדרישות הלקוחות לשביעות רצונם המלאה.
* עמידה בלוח זמנים לפי דרישת הלקוח.
* מינימום זמני המתנה למתן שירות.
* שימוש בציוד , באמצעים וחומרי גלם מהטובים והמובילים בענף.
* ניהול בקרה ,פיקוח ומבדקי איכות על תהליכי ייצור.
* השתלמויות והדרכות מקצועיות לעובדי החברה, לקידום וייעול הרמה המקצועית בחברה.
* עדכון שוטף של עובדי החברה לגבי התקנים והתקנות המעדכנים מעת לעת.
* הנהלת החברה תסקור תקופתית את מדיניות האיכות לצורכי התאמה לדרישות לקוחותיה.